Extraescolars

Benvolgudes famílies,

L’AMPA de l’escola us proposa un munt d’activitats complementàries adreçades als vostres fills/es per aquest nou curs escolar 2018/2019.

Totes elles han estat escollides amb l’objectiu de reforçar-los els coneixements, les capacitats i habilitats, en hores no lectives, d’una manera lúdica i divertida. La possibilitat de socialitzar-se permet el creixement personal i la relació amb altres, al mateix temps que es va descobrint i potenciant nous interessos i motivacions.

Totes les activitats són impartides per empreses especialitzades i compten amb monitors/es i professors titulats.

Aquí podeu consultar l’0ferta d’extrascolars 2018-19.

Que cal saber?

  • La inscripció és on-line a través de l’usuari de consulta de cada soci en el següent link: https://ampapericot.ampasoft.net/login
  • S’han establert tres períodes de pre-inscripcions. Fora d’aquests dies no s’acceptaran noves altes.
    • Del 1 al 15 de juliol
    • Del 1 al 15 de setembre
    • Del 15 al 31 de desembre
  • És important llegir la normativa de regim intern de les activitats extraescolars.
  • Per poder inscriure’s a les activitats extraescolars cal ser soci de l’Ampa
  • Les activitats extraescolars del migdia són exclusivament pels usuaris de menjador.Les baixes s’han de comunicar per correu electrònic 15 dies abans de què acabi el trimestre en curs. Del contrari es cobraran els mesos restants del trimestre.
  • Les activitats tenen una matrícula inicial que inclou l’assegurança. El cost és de 12 € per una activitat i 20 € per dues o més activitats. El rebut d’aquests imports es cobraran al número de compte facilitat a L’AMPA durant la segona quinzena de setembre.
  • Cap nen/a no podrà inscriure’s a cap activitat extraescolars si no està al corrent de tots els pagaments.
  • Els rebuts mensuals es cobraran entre el 1 i el 10 de cada mes vista. Per exemple el 1 de novembre es cobrarà l’activitat que es desenvoluparà durant el mes de novembre. No s’aplicarà cap descompte per la inscripció a més d’una activitat.
  • Totes les activitats tenen un nombre mínim i màxim de places que s’adjudicaran per RIGORÓS ordre d’inscripció. En el cas que l’activitat no arribi al nombre mínim d’alumnes no es podrà realitzar. Si hi hagués molta demanda d’alguna activitat s’intentarà fer un grup nou.

Documentació

  • Reglament Intern Activitats Extraescolars – Veure